Őstermelői igazolványok érvényesítése |
|
2016. január 20., szerda 21:15 |
A területileg illetékes falugazdász, Szili Zsófia őstermelői igazolványok érvényesítésére 2016. január 22-én (pénteken) 11:30 és 12:30 óra között fogadóórát tart a Faluházban.
2016-tól az őstermelői igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés (kiállítás, érvényesítés és módosítás) csak személyesen intézhető. Az ügyintézéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:
Személyes iratok:
- - személyi igazolvány
- - lakcímkártya<
- - adóazonosító jel
- - adószám
- - MVH-s regisztrációs szám
- - kistermelői engedély
- - családi gazdaság nyilvántartási szám
Növénytermesztés esetén saját gazdaság adatai:
- - tulajdoni vagy földhasználati lapok (minden használatban levő területről, amennyiben konyhakert az ingatlan tulajdon lapja szükséges)
- - haszonbérleti szerződés
- - szívességi földhasználati szerződés
- - vadon gyűjthető termékek érvényes gyűjtési engedélye
- - termékfeldolgozás adatai
- - a termés tervezett mennyisége (kg-ban megadva)
Állattenyésztés esetén saját gazdaság adatai:
- - állattartásra alkalmas épület pontos címe (hrsz. tulajdoni lappal)
- - az épület területi adatai (m2)
- - férőhely szám
- - eladásra szánt állat mennyisége
- - állatok nyilvántartási száma
|